total svacka

det är vad jag är inne i nu.
blev inget med lägenheten, eller en av dom andra bjöd upp väldigt mycket väldigt fort och så mycket pengar var den inte värd. vilket på ett sätt kändes skönt, för när det väl blev allvar av det så kände jag bara att NEEEJ jag vill inte bo i skara. liten skitstad. jag vill bo i storstan igen. tom alingsås känns för långt bort från verkligheten. men men. bo där och pendla hem hit på helgerna är ju ändå tanken. vi får väl se när det dyker upp något intressant igen.

sen är jag HELT och håller omotiverad med hästeriet. imorn är det hoppfredag, och det ser jag visserligen fram emot, men inte alls mot ridningen lördag o söndag. verkligen inte alls. jag vill rida en lätt häst. en enkel sak som gör det den ska, som inte blir hysterisk och som bara tuffar på på tygeln så fort man tar i den. fast den måste såklart kunna saker. så att man kan sitta o göra lite roliga saker men bara göra. utan att det liksom är svårt. jag är trött på svårt. jag är trött på att inte kunna göra något med hästfan. att det kräver tjugo varv i slutor innan hon faktiskt gör en utan att få panik över att det är en sluta hon ska göra. vore inte det trevligt?

jag saknar mina älskade farbröder i USA helt enkelt!

undra om jag ska fråga om jag kan rida någon annan på lördagen.... visserligen är det hoppkurs då, så min toka lär vara en utav dom som borde gå våran lektion eftersom jag inte tror att hon ska vara med på kursen... blää..

sen så har vi våran tenta imorn. fast det känns helt ok. det är egentligen ganska intressanta saker vi läser märker man. evolutionsbiologi kan faktiskt vara riktigt spännande! men dom jävla ESSerna (evolutionära stabila strategier) vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. så om någon utav er som läser det här känner att ni är en hejjare på ESS så kan ni ju höra av er- SNARAST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback