veckan som gått

istället för att plugga så tänker jag skriva! :D

i tisdags fick jag äntligen festat till det på skolan! var halloweenfest o det kan man ju inte missa? hade total klädångest dock, funderade på gangstah (typ crips) men orkade så det blev mina halloweenbyxor och ett spöke som kompis. ett plastspöke alltså. förfest hos en först o sen pub o sen sova hos en annan. och när vi var nästan hemma hos henne så insåg jag att mina jeans låg i bilen vid skolan. orkade inte vända så det fick helt enkelt bli halloweenbyxor på onsdagen i skolan också. förstår inte varför folk tittade konstigt på mig? :D var iaf en hyffsat skoj kväll men inte helt hundra. haha. det är ett speciellt ställe det där! :D

hade hela tisdagen dessutom haft total ångest över hur mycket jag har kvar att göra den här terminen och hur lite jag gjort. tentan är nästa fredag o paniken är här! dock hann jag ju inte göra något åt det på tisdagen, och fick inte heller gjort något igår. idag har jag dock pluggat lite iaf medans jag väntade på att få gå på lägenhetsvisning. missade dock tiden, trodde att det var halv 3, men det var ju halv 2. smart! åkte o pluggade lite till innan jag åkte på nästa visning. skitfin lägenhet, alldeles superhärlig, skitbillig hyra, fräsch o fin med mycket nyfixat, men svindyr i inköp. för att vara skara då. bläää. dessutom 3e våning utan hiss = jobbigt att flytta! :D

sen så är jag hästköparsugen igen. min faster säger återigen att hon ska göra sig av med sin äldsta dressyrhäst. han som kan massor och som kan lära mig hur mycket som helst. planterade ett litet frö i pappas huvud om att jag borde ha den hästen, o han kunde inte helt släppa det. hehe. grymt! :D fast det kan nog tyvärr inte bli både lägenhetsköp och hästsköp. iaf inte om jag ska ha den lägenheten. men fan. 2150 i hyra, inkl parkering o kabeltv. för en central 2a!

ska nog köpa en triss igen!

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Åh, vore väl toppen med den hästen? Klart du skall köpa den! *peppar*

Postat av: lizan

jaa jooo fast den är dyr den hästen. :P sen så vet jag inte om jag klarar av honom på heltid, har för mig att det är ganska mycket häst att ha o göra med som inte blir alltför skoj om det inte fungerar skitbra. om jag inte minns fel så var det han som när han var ung slängde av allt som inte var min faster. :P

2007-11-04 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback