äntligen lite skolinspiration

det har ju känts helt totalt hopplöst i skolan, eller kanske inte fullt så illa, men aningens flummigt och förvirrat. det har ju liksom inte känts som att man gör något. den ena konstiga föreläsningen efter den andra och så inget o läsa o blabla. :D men så idag var det dags för en riktig föreläsning i evolutionsbiologi och äntligen något som kändes vettigt! man kände att man VILLE gå hem o sätta sig med böckerna, att man VILLE gå vidare o lära sig mer! skoj skoj!

sen så har min grupp äntligen kommit på vad vi nog ska göra vårat projektarbete om! när idén först kläcktes kändes den inte helt hundra, men när vi idag pratade om det så kändes det faktiskt riktigt bra! satte mig vid en dator i biblioteket för en första koll av vad som finns i ämnet och hittade en hel del! tror att det blir bra! :)

sen var jag kvar ytterligare en stund babblandes med några i klassen. trevligt det med! men vid det laget hade jag blivit så extremt hungrig att jag bestämde mig att ta vägen om mcD... bra att jag fick vänta i över 10 minuter på min mat, som inte ens var god. :/

kom hem o gjorde ett ryck o städade det jag inte orkade sist, dvs alla papper o böcker o skit, samt torkade o dammsög! himla käckt!

sen måste jag bara säga att jag åkte ut till K igår, och blev sååå glad över att se mejram gå så himla fint! hon var verkligen superfin! men så kom högergaloppen, o visst blev hon lite småsur, men inte värre än det, inte en enda bakutspark och inga byten. hjärtat sjönk- det ÄR mig det är fel på. men pratade med lena sen och hon sa att det INTE var mitt fel, så vi bokade in en privatlektion på söndag efter tävlingarna! sen så ska anna ha lektionen på lördag så då kan jag få tips från henne också. kanske kan det lösa sig ändå! brabra!

fast nu sitter jag o kollar på grey's anatomy från igår, inspelat. och jag har ingen lust att gråta idag! jävla skitprogram! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback