happy birthday to me!

beställde lite födelsedagspresenter till mig själv idag. hehehehe. eller ja. ringde mamma så att hon kunde få betala för dom såklart. :)

blir en tröja, som jag verkligen hoppas att den passar för den var sjukt dyr för en jävla tröja. sen ett halsband med matchande örhängen- SJUKT snygga! men ack så dyra!!!!! :S

men så blev jag helt nervös nu, för jag tänkte att jag måste visa bilderna på dom för dom är så sjukt snygga, o så står det nu SOLD OUT på mina vackra smycken! :O så jag hoppas verkligen att det innebär att jag fick dom sista, för annars blir jag sjuuuuukt besviken!


veckan har varit ganska tröttande. insåg att nästa sovmorgon blir den 23e oktober. då får jag sova till ca 10. när nästa "sova tills jag vaknar o sen sova lite till"sovmorgonen vet jag inte när den blir, men sist jag hade sån var den 1e oktober. så länge har jag aldrig gått utan en riktig sovmorgon! fyfan! hur ska jag överleva? :O
tänkte därför ta ledigt imorn, men så insåg jag att jag kanske måsta ta ledigt nångång nästa vecka ändå, så det blir till att släpa sig upp imorgon med. hopplöst!

men men. har iaf kommit igång lite mer. min basgrupp ska förhoppningsvis, om vi har lite tur, få åka till parken zoo på onsdag o kolla läget. sen så lyckades vi få upp lite mer av en arbetsplan för vårat projektarbete, som jag tror blir himla bra! och det är ju skoj att komma igång, bara så himla jobbigt. tänk om man inte vore så lat! :D


däremot insåg jag att jag nog inte har råd att flytta till skara, inte att bo där o helgpendla hit för att fortsätta rida min mejram. o i skara finns det inga ridskolealternativ, och privathästar är svårt eftersom det går MÅNGA hästlösa hästtjejer på SLU + BYS. så det vore ju då om man lyckades få hem en egen. men då måste jag köpa både häst o lägenhet. och då spricker ju idén om sommarjobb i usa. om jag inte lånar häst då som man kan låna över vinterhalvåren bara. men jag vill ju egentligen inte överge min lilla prinsessa. kanske går det att lösa resten av det här läsåret o så ta tag i det efter sommarn?

svårt svårt! men pappa sa att det inte var omöjligt att dom kunde hjälpa mig med det hela, så när han kommer nästa vecka får vi väl se vad vi kommer fram till!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback