kent, mitt projekt med dom, krossad världsbild och radiokändis

som så många av er vet så är kent mina husgudar. louise frälste mig våren 95 och sen dess har det vart kört liksom. husgudar. bäst. så är det bara!
och nu var det ju dags för nytt skivsläpp och signering på bengans! jag hade sådan beslutsångest om jag skulle dit eller inte, jag o en massa fjortisar liksom. men så bestämde jag mig för att åka in o checka läget, och läget var helt ok så jag parkerade o ställde mig i kön nångång straxt innan halv tror jag. skulle börja prick. när jag kom stod Erik från radio city där och skulle attackfika o prata med folk. jag fick ingen fika, men fick prata lite ändå. inte mycket. men lite! han ville även att jag skulle sjunga, men jag sa att jag sjunger för dåligt. DET NI! JAG HAR VART I RADIO! LIVE! ;)

iaf så började kön röra sig lite i förväg vilket inte var helt dumt och vi hade ganska trevligt i kön med. men när det började röra sig kom ju även ångesten om jag skulle jobba vidare på mitt projekt med dom eller inte. nu gissar jag på att dom flesta som läser bloggen har koll på det hela, men om inte så tänkte jag dra hela historien. det började när dom släppte vapen & ammuntion och här har vi ett urklipp från min lunardagbok samma dag som det hela hände (och ja jag vet att många kommer tycka att jag är pinsammast i världen, men det bjuder jag på!):
hahahahah
jaaaaaaaaaaa jag har fått kuk utav kent nu... eller igår då. på signeringen. ;D
...
det började med att jag alltid ber om att få blommor ritade när jag är på signeringar (vilket bara är kent nuförtiden). men så satt jag och mina vänner o flamsade lite i fredags. så kom vi på att nej!!! jag ska ju såklart be dom rita snoppar istället!!! visste inte om jag skulle våga, eller hur jag skulle framföra det, men med min brors hjälp så kom jag fram till hur jag skulle göra.
så igår, när jag kom fram till Markus, så blev det helt enkelt som såhär ungefär... ?kan du inte rita en snopp eller en blomma också? fast helst en snopp? ?en snopp?????? ?jaaa, så att jag kan säga att jag fått kuk av kent? ?hahaha, nej jag ritar nog en blomma, men Sami är bra på att rita snoppar!!! *flina*? Harri skrattade och fnissade men vågade inte rita en snopp men tyckte att en blomma skulle jag få...
Jocke hade inte riktigt hört men undrade vad det var som var så roligt, så jag förklarade för honom samma sak, att jag ville att dom skulle rita snoppar så jag kunde säga att jag fått kuk av kent... ?hahahah, ja det ska du fan få bara för att det var så jävla fyndigt? så ritade han skrattande en snopp. Sami höll på att fnissa sönder men jag minns inte om han sa nåt speciellt, ritade dock ingen snopp. Martin var vid det här laget otroligt nyfiken på vad det var som var så kul och när jag berättat för honom så fnissade han med med sa något i stil med att han inte var något bra på att dela med sig av snopp, men blomma fick jag.
hahahaha så jävla kul.
jag fick kuk av kent!!!!!

en bild på den:
image142


Sen en bra tid senare, en vintrig dag i början av 2004, var jag i stockholm med Sofia och Heidi, vi festade med Daniel på fakes releasefest. Vi var hemskt jävla skitfulla o satt i logen o drygade oss när henrik kom in o sa att martin var där, så jag haffade honom när han var på väg ut och fick det här reslutatet:
image143


så idag så hade jag ju världens ångest, ska jag eller ska jag inte?
men jag kunde såklart inte låta bli. ville ju inte att jocke behövde rita mer men mjukade upp honom på idén ändå, han mindes mig o sa "jaa just det!!!! vad vill du ha ritat nu då?" med ett leende, men ja, he was off the hook. men sami var INTE sen på noterna den här gångerna och ritade hur fint som helst! det är HELT KLART den bästa hittills! I love it! Tråkmarkus ville inte. :( och martin behövde ju inte han heller, och verkade inte minnas vårat möte i stockholmsnatten, vilket jag inte heller trodde att han skulle göra. haha.

image144

men ja markus då. jag har ju vart kär i honom sedan sommaren 95. jag har planerat att vi ska gifta oss och att han absolut är mannen i mitt liv. jag har varit hemskt förlåtande och tålmodig och väntat på honom. men så idag. när jag stod där, o han satt där, o jag tittade in i hans vackra ögon så kände jag... (blääää jag vill inte skriva det här) att kärleken svalnat... :(

liksom vad ska jag göra om jag inte ska tråna efter markus?
jag vet inte vem jag är längre! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback