pinsam spark i röven!

så satt jag här i soffan på mitt något stora arsle o kikade på filip o fredrik eller nåt sånt när det knackar på dörren. fan också tänkte jag eftersom det ser ut som helvetet självt här, som det brukar göra hemma hos mig, eftersom jag har så sjukt svårt att få tummen ur och städa. alltså- disk i berg, soppåse vid dörren, post på hallmattan, diverse kassar här o var, stoooor klädhög precis vid hallen samt ett köksbord som ser ut som.. ja.. något annat än ett köksbord! :D

det var grannen som knackade på och frågade om jag hade en brännbar skiva, och jag tänkte faktiskt att om jag säger nej så ser han inte så mycket, men jag kunde inte med för han såg lite desperat ut så jag gick upp o hämtade en och lät honom stå där och se all misär.

fyyyyyy vad jag skämdes!

men sen satte jag fart och diskade allt, slängde allt skräp och plockade iordning det allra mesta! imorn ska jag plocka det sista o dammsuga också. sen drog jag upp persiennen i köksfönstret så att dom kan kika in och se hur välstädat det är. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback