skitblogg!

skrev ett långt jävla inlägg om hästeriet. o så försvinner allt förutom dom första raderna! pissed off blir man! eller kanske inte, men lite!!!!

så nu skriver jag bara om det andra, så får hästarna komma en annan dag. :P

när jag var i stallet i lördags fick jag ett sms från louise om kvällen! hade ju inte tänkt göra något egentligen, men varför inte dricka öl när man får chansen liksom? :D vi styrde upp att jag, fia o louise skulle ses på king head! var sjukt duktig o cyklade till tåget, vilket var hyffsat plågsamt eftersom grannarna som fått låna min cykel hade sänkt sadeln och sedan inte höjt den igen, o det krävdes skruvmejsel o skit så jag hann inte fixa det. TACK SÅ MYCKET GRANNARNA! kom in till krogen alldeles perfekt lagom till att vi fick ett bord. där satt vi sen! vi fick några nya vänner av blandad karaktär och rolighet! hittade en värmlänning vars bror kände min ena kusin- världen ÄR liten!

var sedan fortsatt duktig så att jag hann med 00:17tåget hem, vilket jag gjorde utan problem och då även slapp betala nattaxa! sweet! mindre sweet var att alldeles lagom till att jag skulle cykla hem så kom regnet....... kände mig lite smålöjlig också när jag väl var hemma o inte kunde andas av astman. haha. BRA KONDIS! :D

nåja. sov gott o ville inte alls gå upp imorse. imorn tänker jag dock skita i skolan igen (var inte där i fredags för jag kunde inte sova pga hostmedicinen jag fått från läkaren som innehöll efedrin- smart!). vi ska se på film o det är bara 2 timmar så jag oooorkar inte! hade dessutom halvt bestämt med ida om en lunchdejt! o jag tror säkert att någon snäll klasskamrat kan berätta om filmen för mig. :P

nu ska jag betala räkningar o sen soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback