testa sig i skolan

fy vad det känns sjukt onödigt att gå upp tidigt, köra en timme till skolan, börja klockan 9 för att sedan bara ha en timmes diskussion (ska dock normalt vara 2h), sen en timmes hål och sen ungefär en halvtimmes veckomöte. och inget mer. men men. har börjat leta lite lägenheter här, har redan tröttnat på att köra. mest enbart pga vägarbetena som förhoppningsvis snart är slut. annars får väl onsdagar bli en pluggapåskolandag, eftersom det är obligatorisk närvaro.

hitta iaf ett roligt test hos nio som hon hittat på darling. den gamla räven! (tidningen alltså, inte nio!)

Vilka är du?
Svara på frågorna och läs under den bokstav du får flest av, capische!

1. Vad är dina turn-ons?
a) Snövit, seven of nine, borgerna, Rachael och Deckard i Bladerunner, älvor och den där orakeltjejen i Minority report.
b) När någon kan trycka ihop en ölburk mot pannan, satanister och nördar.
c) I stort sett allt
d) Frihet dude

2. Vad är dina turn-offs?
a) Bomullsunderkläder. Charter. Mänskligt kött. Långsam data.
b) Nykterister. Religion. Tristess. Städning. Hygienfascism. Jocks.
c) I stort sett allt
d) Krav. Att behöva foga sig under någons vilja. System. Pengar.

3. Vart vill du helst semestra?
a) Tokyo eller i skogen
b) I mitt sovrum, eller någon annans, det är inte så noga
c) New Orleans, Mexiko, Las vegas, Sydamerika.
d) San francisco

4. Favorit-drog?
a) Amfetamin, e
b) Musik, bärs och brass
c) Heroin, eller vad jag kan komma över
d) Hasch

5. Vilka skor har du på dig?
a) Kängor eller barfota
b) Converse
c) Tennisskor (fast dom är iofs skateskor.. men ändå)
d) Flip-flops

6. Vem är din bästa vän?
a) Data
b) Jag kommer inte ihåg
c) En fet eremit
d) Alla

7. Favoritsport?
a) Den i Tron
b) Ingen alls, men om jag måste välja blir det armhävning, tequilarace, serietidningar
c) Lerbrottning, motorsport, skytte
d) Liftning

8. Vad äter du helst?
a) Soppa
b) Diner mat
c) Måste man äta? I så fall blir det grapefrukt eller hummer och champagne
d) Något vego

9. Hur uppvaktar du någon?
a) Jag skär av en bit hud och visar upp den i mitt mikroskop för min flirt och säger att det är jag
b) Jag säger att den är snygg, sen ligger vi med varandra. Sen ångrar jag mig kanske eller kanske inte.
c) Det händer på de mest oförberedda sätt, vanligtvis är jag den passiva. Eller så är det en tyst överenskommelse eftersom ingen av oss har något annat för sig.
d) Jag ger den en sång

10. Favoritplanet?
a) Mars
b) Uranus
c) Jorden
d) Endor


Flest A:
Du är HR Giger, Ripley, Bladerunner, Alexey Pajitnov, Phillip K. Dick, Damien Hirst, Strange Days, Trinity, Trillian, Stanislaw Lem, Ghost in the shell, R2-D2, Douglas Adams, Ada Lovelace, Angelina Jolie, insomnia, arkadspel, Dungeons and Dragons, Metropolis, Tolkien, Snövit och Arwen.
Grattis.

Flest B:
Du är John Belushi, Nintendo 8-bitars, John Hughes, Ghost World, Broadie, Goldie Hawn, Chevy Chase, Simpsons, Bill Murray, Travis Bickle, Desperatly seeking Susan, Bettie Page, baseballtröjor, short-attention-span, Charlies Angels, Ninja Turtles, serietidningar, Playboy från 70-talet, usa och Deltagänget.
Grattis.

Flest C:
Du är Emmy Hennings, Hunter s. Thompson, dr.Benway, en vampyr, Burroughs, några djur, Zaphod Beeblebrox, paranoia, Vilse i pannkakan, Daniel Clowes, Sture Dahlström, syra och alkemi.
Grattis.


Flest D:
Du är Leia, Grateful Dead, Frank Zappa, en ewok, svampgubben i Super Mario, Jefferson Airplane, Tom Wolfe, Lillstrumpa, MASH, Brasse i fem myror är fler än fyra elefanter, Jack Kerouac, Robert Plant, Janis Joplin och gräs.
Grattis.



Ja det var ju roligt. sen att testet var helt mongo är ju en annan femma. haha. helt stört! :D
bara en dryg kvart kvar till lektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback