resan hittills

jag har ingen aning om vad jag borde skriva om eller inte. så jag gick igenom alla bilder och valde ut ett helt gäng och tänkte göra en bildbomb med bildtext istället. så märker ni vad jag gjort! :D

har blivit en del poolhäng såklart, här gör vi oss redo för ett synkroniserat handstående




här är våran kompis, han bor i rabatterna nedanför vårat hus, vid gången som går ner till poolen. där står han o väntar på oss och är danssugen! :D


vi har såklart turistat en del också, det gamla vanliga som att åka o kika på handavtrycken utanför kinateatern. jag och johnny är SÅ close!


och det här kommer förklaras senare....


ätit har vi gjort en hel del såklart. minst ett mål ute om dan. billigt o bra. :P ruby's är min favvodiner, när vi var där i santa barbara så lyckades jag med det här! WOOHOOOOO!!!!!!


strandhäng har det såklart blivit också, mest här hos oss på point mugu. ibland får man se delfiner och valar, men så gott som alltid kommer mountain lions of the sea (ok, det är sjölejon, men jag sa fel en gång så dom fick ett nytt namn) och hälsa på!


jag har typ ALDRIG i hela mitt liv bränt mig på benen, men ingenting är omöjligt sägs det!


och här kommer förklaringen till tidigare bild på mig, louise och kevin costner.


för er som inte ser det, så är det alltså kevvan själv på scen!


han växte upp i ventura, och för att göra lite reklam för sin nya film swing vote bestämde han sig för att spärra av en del av main street, ha VIPförhandsvisning av filmen, smälla upp en stor scen att spela på med sitt band osv.. var rätt kul faktiskt, hans band var bättre än man kunnat tro! han var faktiskt en helt ok sångare! who knew!!!


vi hade kul iaf, som synes!


fast jag o fidde har ännu roligare! (efteråt satt vi på marie o mjukis balkong där vi fick sitta o skratta åt deras skyhöga böggranne som var sådär smart som bara pårökta personer kan vara.. men det är ok, hans röka är på recept, totally legal!)


sen åkte vi ju till vegas, orkar inte visa en massa bilder på alla coola hotell, men här är vi med ceasars i bakgrunden


vi var liksom tvugna att gå o äta på hooters, maten var mums och stället rätt mysigt faktiskt! :D


utanför vetetian, lätt att jag ska bo där nästa gång jag ska till vegas


för där vann jag lite pengar minsann! :D


och den berömda vegasskylten tog vi på vägen hem istället för på vägen dit


grand canyon blev det ju också, det var ju där jag fick min köraförfortbot... :D


sjukt vackert är det iaf... när man står där och blickar ut över det, jävla vad liten man känner sig då!


såhär sa jag första (och förra) gången jag var där, och jag säger det igen: nångång ska jag dit i några dagar och vandra ner en lite längre bit osv!!!


första fredagen i varje månad har dom cruise night i santa paula, endast för bilar från 75 eller tidigare! underbart! här har vi ahlgrens bilar grön


min nya impala (hehö undra om ägarna märker om den försvinner?)


och så till Pernilla: såhär ska en Maverick se ut hörru! ;)


häromdagen åkte vi ner till stränderna söderöver, först venice och sen hermosa. där fick jag o fidde bada med delfiner, men dom kom inte med på kort (eller ja ok, dom var nog ganska långt bort från oss, men ändå!)


på väg till bilen efter en heldag på stranden


efter strand var det flyg från santa monica som gällde. min bror lånade ena chefens plan. tyvärr hade vi bara 3 par normala headset, så jag fick ta den apcoola hjälmen....


vi flög upp till malibu och flög lågt genom malibu canyon, vilket var rätt så asball faktiskt, där tog jag dock inga kort, var för upptagen med att tycka att det var coolt


så flög vi aslågt över havet, också coolt som fan, min bror är en rätt rolig pilot ändå


hollywoodskylten uppifrån


jag gillar livet från ovan, det är avkopplande och så får man se så mycket


solnedgångar är fina vart man än är


så var det dags att landa, lagom höjd = två röda och två vita lampor



puh. bildbomb var det som sagt! :)

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Jag blir lika avis varje gång du är på turné där borta, dumma dig. ;-)

Och ååååh, vad jag vill ha den gröna bilen. Fast i rosa. ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback