total brist på inspiration

på onsdag ska våra examinationsuppgifter i antrozoologin vara inlämnade. har jag börjat?
nej, självklart inte.

nu är det iofs inga gigantiskt stora grejer som ska in, 4 sidor totalt bara. men det kräver både en massa läsande och en del tänkande. har trott att jag haft koll på den ena delen jag ska göra. skriva om problem när mountain lions kommer "för nära" människor i cali. och jag har kikat igenom mina artiklar jag hittat massvis med gånger och tänkt att jajjemen inga problem alls. men nu så fattar jag inte alls hur jag ska få ihop det. helt värdelöst! så nu måste jag nog tänka om, men jag har ingen lust. haha.

i fredags tog jag mig dock upp o gick till bibblan innan jag åkte hem för att hitta något till andra delen. satt o stirrade på skärmen tills jag kom på att folk vill kunna se djuren när dom går till djurparker och inte gillar att inte se alla djur. och hur detta då påverkar parkernas djurhållning. där fanns det skitmycket så där känns det rätt chill. måste bara läsa artiklarna o sen formulera mig.

men jag har ingen som helst jävla lust alls.
så sjukt tråkigt.
ge mig hellre statistiktentan känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback