världen är så himla liten

jag har jättemycket att skriva om, och jättemycket bilder att lägga in. men jag orkar inte. :D

istället tänkte jag bara berätta att det känns så underligt när man snokar på facebook o kikar bland någon fd väns vänner och hittar folk man känner/känt som man inte hade en aning om att dom också var vänner.

nyss när jag hade en sådan snokningsomgång så ser jag att en fd vän numera är vän med en gammal brevvän till mig. vi brevvännade när jag var 14 kanske? nånstans däromkring iaf, han var några år äldre. fast först hade vi chattat på en webchat. osa. haha. det var tider det! sen träffades vi några gånger o så efter en natt på stockholms gator efter vattenfestivalen fick jag o kristina åka tåg med honom hem (vi var väl 16 då). då råkade han åka med hela vägen till göteborg istället för hem till skövde. sen var han skitkär i kristina o hängde med oss på java o tog med sin kusin. som sen blev kallad för mystiske mannen. för han började hänga med oss och ingen hade någon aning om varför. mystiske mannen blev även han skitkär i kristina. eller om det bara var mystiske mannen som var kär i henne o att brevvännen bara hängde med oss för att vi var roligare än skövdeiter? han hade iaf vart kär i sara, men det var nog några år tidigare?

spillerill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback