lägenheten

för att slippa tänka på att jag helst vill kräkas på allt så tänkte jag be om lite råd! har ju skaffat mig en lägenhet o det är ju lite dags att verkligen fundera över vad jag ska ha i den!

ett av mina stora "dilemman" är badrummet. vet inte alls hur jag ska ha det! så det är det jag tänkte bolla med er. ska jag ha bara vanliga tråkiga saker i enfärgat eller ska jag blanda någon schysst färg med ett par roliga saker? och vilka färger skulle passa?

badrummet är ju litet, så det som går att ha roligt med är duschdraperi, matta och handdukar typ. matta o sånt får ju bli något enfärgat härligt. vilken färg skulle passa? svårt att se på den här bilden kanske, men ja....
image172

jag älskar kombinationen brunt o turkost (eller blåturkost snarare). skulle det ALLS fungera?

sen duschdraperierna, har letat runt lite men vet inte alls. snyggt, roligt eller bara enfärgat o tråkigt?
här har vi några favoriter:

roligare än bara enfärgat och härliga färger!
image173


ett roligt, där man stoppar in egna saker i fickorna på utsidan. dock så är ju badrummet litet och utan fläkt så det man har däri lär ju förstöras ganska omgående.... men det är ju ändå kul! om man orkar....
image174

finns flera varianter på den här, en över London och en skeeeetasnygg på Brooklyn Bridge i NYC. blir ju snyggt om man har lite mer färg på matta o sånt också...
image175

och så en till rolig som är så jävla söt! o passande med tanke på min utbildning! :D
image176

tips?
råd?
idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback