hjärtevän och karaktär köpes!

jag har tydligen fortfarande inte kommit över min jetlag, vilket är lite underligt. är så sjukligt trött på dagarna och att gå upp på morgonen är rena mordet. :S i måndags var jag DÖDSTRÖTT från 11 och fram typ, sådär så att jag höll på att somna. jobbigt att gå i en liten klass i trånga klassrum så man inte kan ta en liten powernap. :P sen igår samma visa igen. hela sista halvtimmen var rena mordet! fick börja försöka studsa på stolen för att hålla mig vaken. vidrigt att vara så jävla trött! bestämde mig för att skolka idag, vi skulle få nytt pblfall och ha veckomöte, men eftersom vi bara skulle få pblen så kände jag att lärarna inte har något att ge mig extrauppgift på, och att köra 2 timmar för 1½ timme känns inte värt. gick o la mig nångång straxt efter 1, ställde klockan på 11 och kom knappt upp... blev nog 20 över eller så o kände att jag MÅSTE gå upp om jag ska komma över det här nångång... bläää.. 10 timmars sömn o så jävla trött. hopplöst! imorn har vi iaf sovmorgon till 10:15 så jag får sova på den magiska timmen! (dvs 8) :D

så skulle jag ju vara duktig idag, eftersom jag skolkade så skulle jag plugga... jag satt faktiskt vid den andra datorn ett tag o tänkte ta fram stora tjocka boken men gick det bra? nää.. spelade spel istället.. :P däremot så tränade jag. 45 min på crosstrainern och lite situps o ryggövningar. woohoo vad duktig jag är.. men sen smällde jag i mig poptarts.. inte bara 2 till frukost utan två till efterrätt också.. o eftersom jag åt tidig middag idag så var jag hungrig efter stallet o maxi hade cookie dough... ja ni fattar ju själva... :P men imorn så då jävlar! eller nåt....

så jag behöver alltså lite bättre karaktär till både pluggandet och nyttigheterna. så om någon ser en bra karaktär till salu så hör av er? ok?

o så det här med kärlek nu igen.
har ju känt att jag inte alls vill ha någon äcklig pojkvän o grejjer, men igår bara slogs jag av total ensamhet när jag skulle se på film. det är ju så tråkigt att se på film, måste ha något att göra samtidigt! tex kramas! haha. eller någon att ringa när man är trött o kör bil. så om ni har någon sån till salu kan ni ju höra av er då med! :D

men nu ska jag FÖRSÖKA jobba på min egna dåliga karaktär genom att gå o lägga mig.. o klockan är bara 23:06! coolt va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback