just can't help it

jag skäms verkligen, men kan inte låta bli att se på stridspiloterna varje vecka. och inte nog med att jag inte kan låta bli att titta på det, jag kan inte låta bli att vara lite småkär i dom. eller ganska mycket småkär. killar som vet vad dom vill, vad dom kan och faktiskt är lite duktiga.... ja... mmmmmmm.... hahaha..

jag är störtlöjlig ibland! :D


var o kikade på den där lägenheten idag, marie i klassen ville få skjuts hem då hennes bil är på lagning, så jag sa att hon får det om hon följer med o kikar vilket hon såklart gjorde. kände faktiskt med en gång att lägenheten kändes rätt. enda dåliga med den är köket som är lite småsunkigt och extremt litet (snarare kokvrå fast med riktig spis/ugn o riktig kyl/frys.. o dessutom betoning på vrå...). Inte stort alls men jag behöver ju inte större heller. i värsta fall får grisarna plats i hallen som man kan stänga till, om dom skulle väsnas för mycket annars. så jag åkte hem o pratade med far min och ringde sedan o la vårat bud. en annan intresserad, som dock inte lagt bud så jag har en känsla av att dom tyckte att den var lite dyr, vilket även jag var men skitsamma. :P däremot är det en kille som ska kika imorn också. så HÅLL TUMMARNA NU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite kär? jag är helt nere i hela bunten!!
mest gustaf och han nollåttan tror jag.

2008-01-29 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback