så jävla mycket SKIT!!!!!!!!

och all skit är rena ilandsproblem men fuck you jag tänker hata dom ändå!

börjar med att telefonen inte fungerat på skitlänge o jag inte orkat ringa bredbandsbolagets jävla kundtjänst, skickade flera mail, vilket man ska kunna göra istället för att ringa, men inte ett enda jävla knyst till svar. grrrrrrrr... sen i måndags så bara DÖR mina tvkanaler!!!!!!!! en halvtimme kvar till stridspiloterna och ingen 5a!!!!!!!!!!! PANIK!!!!!!! men inte började den fungera heller men jag tänkte att det händer ibland så jag orkade inte ringa kundtjänst just då... fler kundtjänster dessutom blä vad jag inte gillar o ringa kundtjänster.

så igår ut till amanda för o rida. sandra tipsade om en lite längre runda o det lät bra. men när vi var på den längre biten av det börjar det regna mer o mer, o så blir amanda skiträdd för något o vänder o jag får varken stopp eller vänt henne. hon stack liksom inte, vi taktade/travade bara, men en jävla bit innan jag alls fick stopp! jag har ALDRIG inte fått stopp på en häst! :O fick hoppa av o gå ner för hela jävla långa backen o förbi det läskiga som inte längre var läskigt.... sen hoppa upp i en dygnsur jävla sadel o rida hemåt.. inga problem förutom att hon spacade ut HELT o vägrade lyssna på något alls på något sätt. fick verkligen ryta till flera gånger för att få henne att gå fram och inte gå omkull eller ner i diken... jävla häst. ville aldrig se henne igen när vi väl var i stallet igen (nu HELT dygnsura), men då började hon fjäska som faaaaaaaaan o jag förlät henne. :)

sen blir jag helbitter över hela min livssituation. jag vill inte vara någon jävla nunna längre! men så blev jag sådär fuck it jag vågar inte göra något åt det helvete! jag känner bara hur det blir värre o värre. jävla piss. o det hjälper säääääkert att flytta till skara... o så har dessutom en kompis mage att tycka synd om sig på samma sätt, som har sambo! :O jag bara känner hur all jävla livsgnista man har sipprar ur mig. sakta med säkert. lite varje dag.

sen är det så jäääävla mycket i skolan o jag är bara alldeles för sjukt jävla lat! :( o så fick vi info inför mikrobiologikursen varpå livet kändes ännu värre. fyfan vilka kurser! fick dessutom nedslag på min önskan om att få göra min 3dagarspraktik på universeum, inte direkt oväntat, men vaaaart fan ska jag göra skiten? jag vill inte vara på nån jävla ko eller grisproduktion. :(

tog dock tag i allt mitt anti och fick ordning på TVn så den nu fungerar. ringde även till bredbandsbolaget o pratade med en hemskt trevlig kille (får alltid prata med trevliga killar när jag ringer dit, så jag förstår inte varför jag
inte tycker om att ringa dit). han trodde iaf att det var fel på modemet så vi skulle få ett nytt!

nästa positiva sak är att jag kom på att jag kunde fråga ella om roger, och mycket riktigt så hade han stängt gamla salongen men en ny skulle vara öppnad enligt säkra källor. ska man bara leta reda på den o fixa tid o bli snygg i håret då! härligt! eller så går jag till någon annan..... hmmm....

så nu är det bara resten kvar.
har helt förträngt att jag MÅSTE hitta någon som kan mata marsvinen nästa vecka, vi är ju på nordens ark mån-ons. vet inte riktigt vem det skulle vara men det får lösa sig.. får fylla hela jävla buren med hö annars så kanske dom överlever... men app app så får man inte göra. dumma marsvin till att kräva mat! älskade lilla glennpa o roland! :D

o så jävla ridledarprovet också. hästen man ska ha med sig på ridprovet ska kunna hoppa "straxt under metern men det är inte höjden som räknas". mejram gick bort. ev lånehäst gick bort. alla k-hästar gick bort. tzatziki hade nog funkat men dom andra funkar inte i både dressyr o hopp med mig på ryggen. så då återstår att hyra häst av dom, jag har aldrig ens sett en av deras hästar! hej o hå vad skoj det känns! just nu känner jag för att lägga ner hela skiten, fast samtidigt vill jag ju så gärna göra det. BAJS!

och nu ikväll kom ju TVn igång igen. hur gick det? jo jag la ner pluggandet.. jag som hade massvis med tid till att kunna få läst det jag behövde läsa inför imorn.
hejja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback