ett minne blott

jag hade skitmycket jag tänkte skriva om, men nu kommer jag inte ihåg något av det! :D

lägenheten är så gott som färdigmålad. tror att jag behöver fixa lite i sovalkoven. behövs lite mer färg på ett ställe men förhoppningsvis behöver jag inte måla hela. blev sjuuuuuuuuukt bra iaf! dom vita väggarna är sååå härligt vita och den bruna färgen som jag fick välja ut lite spontant eftersom den jag tänkt ta inte fanns blev PERFEKT! grejjtans! :D ska ta bilder på det hela när vi vart uppe o städat och ställt iordning allt. och kanske fått upp gardiner o sånt käckt! :P

glenn o roland bor i sin bur ihop igen nu från och med idag. har gått väldigt bra, roland har jagat runt glenn ett par gånger men inte mer än så! bådar mycket gott tycker jag allt! roland är så jäkla söt med! helt återställd verkar han vara för fan så pigg han är! :D dom fick springa på altanen medans jag städade ur och gjorde iordning buren, och han satt inte still en sekund! sen fick dom gå ut o käka gräs och han blev HELT till sig och visste inte vart han skulle börja. och sen när dom väl var i buren så skuttade han runt lyckligt! min älskade lilla gris! :)

och eftersom jag inte kommer ihåg vad jag skulle skriva mer så går jag o lägger mig istället! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback