helgon och dess gamla minnen

haha. att man kan skriva så mycket som är så ointressant? :D
inte konstigt att jag inte har fler läsare! ;)

har sjukligt tråkigt och loggade in på helgon. där hände ju inte mycket så jag satt o kollade igenom kompislistan, vilka som finns kvar osv. så mycket gamla minnen! vilket kul liv man levde! haha. jag saknar sofia! jag ska säga åt henne igen att vi måste dricka öl! hittade tex nissen hon lärde känna i skövde. en blöt kväll i skövde (min enda blöta kväll i skövde) bestämde vi (elelr kanske mest jag) att vi skulle gifta oss. haha. jag hade nog inte bangat! han var även med den ännu blötare kvällen på den konstiga punkspelningen. eller det var snarare hans fel att vi var där. så sjukt bra kväll. undra vad som hänt med punkstefan? those lips from heaven! undra vad som hänt om det inte var som det var då...

jag hittade iaf den bästa kommentaren av dom alla. från en av gordon och sofias vänner. "Jag gillar inte hästar men jag gillar Lisa." en sån kille han är! :D




hahaha.. en liten uppdatering på det jag skrev förut... hade ju så ruskigt tråkigt att jag nästan blev förbannad. så jag kände för att snoka på folk. och insåg att jag hade kvar punkstefans mobilnummer, så jag hitta.se:ade honom. och han bor fan i Bosnien juuu!!!!! alltså inte i riktiga landet bosnien, utan det som vi kallar bosnien. där fia bor. världen är sååå liten! (fast inte hur liten som helst, för jag försökte fejsboka honom men där hade jag inte mycket till framgång).

Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

Hehe ja helgon e bra när man har tråkigt. Kan man snoka runt bland en hel drös olika typer.

Jag gillar inte heller hästar så mycket :P men jag gillar LISA :P



Hur har det gått med astman?

2008-06-18 @ 07:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback