mina ögon säger allt?

i fredags var jag på skål med ett gäng vänner, alldeles underbart skoj som vanligt! I löv maj frends! :D
men så pratade jag med kekke om nåt, minns inte exakt hur vi kom in på det. men han tyckte att man i mina ögon kunde se precis vad jag tyckte o kände och att jag därför inte kunde ha hemligheter. och han menade bland annat på när jag för 10 år sen var hysteriskt kär i niklas. jomenvisst vilken hemlighet det var. :P och så tänker man, if he only knew! så mycket hemligheter och så bra skådis jag är! blir nästan lite sur med, för om han visste allt om vad jag tycker o känner så skulle han ha sjukt ont i hjärtat, mest för att han är en såndär härlig människa som hatar när vänner mår dåligt. så sitter han där glatt o tror att han vet allt! bah!!!! :P


idag släpade jag med mig sandra till delsjön. så sitter jag där på klippan o vänjer mina ben vid det kalla vattnet när något plaskar på andra sidan sjön, tittar dit o ser en gigantisk varelse simma. tog någon sekund innan jag fattade att det var en ÄLG!!!! en jävla älg!!!!! simmade fram till kanten o klev upp! coolt som fan! :D

har flugit en sväng i pappas motorseglare idag med! skoj! fast läskigt att ratta själv, den var ju så känslig så det blev lite vingligt här o var! :P kommer nog bilder från det nåndag. :P

Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

Heheh lite överraskande kanske med en älg där ja.. oooo jaa vi vill se bilder.. :D

2008-06-03 @ 03:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback