ajaj skallebank

i fredags var det ju dags för den hemska tentan. vettefan om jag klarat den. lite oväntade frågor men jag kunde ordbajsa på alla, men det var verkligen bara ett par stycken där jag faktiskt visste vad jag ordbajsade om. attans! räknade innan jag lämnade in den, o när jag rättade mig själv lite hårt så klarade jag den inte ens nästan, om jag var väldigt snäll så gick det. så vi får väl se. räknar nog dock med omtenta. :(

sen åkte jag in till stan o hämtade Ida o Louise o tog en tur till IKEA. Frågade om råd angående soffan o dom håller med om att en Karlstad blir skitbra! Kikade på lite badrumsgrejjer, gardiner, tv-bänk osv. tror jag har lite koll på vad jag vill ha nu! Köpte bara en fårfäll, dom var på rea, sista dagen. 249 istället för 359, så det var ju  ett riktigt kap! tänkte ha den vid sängen så det är mysigt att sätta ner fötterna på morgonen. :D

sen åkte vi hem till Ida o hälsade på lille Sigge som har blivit riktigt stor nu! Hon blev först arg på mig men tyckte sen att jag var hellattjo o skrattade o log åt mig nästan hela tiden! :D Söt! Sen åkte jag o Louise vidare hem till henne, handlade lite mat o lagade tacos! Snackade lite skit efter maten o åkte hem sen, på ganska gott humör! Försökte gå o lägga mig i tid men det gick åt helvete. :D

Sen igår var det dags för utgång igen. Lite efter sju var vi på skål, jag, louise, fidde, fia, karin o hennes sambo som jag alltid glömmer vad han heter. hade supertrevligt med alla goda drinkar! insåg dock att vissa ölsorter på flaska luktar manvarg, vilket  var lite underligt! lurade dit jonas o sen kom jossan o sa hej också. vi började planera att starta en klubb med sån skön musik som dom spelar där men nånstans där man kan dansa! o så ska alkoholen vara lika billig! :D himla trevlig kväll, men jag blev tyvärr DÖDSTRÖTT mot slutet o åkte hem! sen blev det alldeles för lite sömn IGEN pga telefonsamtal från david. eller ja, att jag satt uppe o spelade spel i några timmar kanske gjorde sitt också..... :D

så brist på vatten, brist på sömn o att sitta o skriva program med solen i ögonen har lett till en fruktansvärd huvudvärk.. börjar dock lätta nu känns det som! o nu ska jag fösöka gå o lägga mig innan 23, helst närmare 22... börjar 8 imorn. blääääää!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback