Gött jävla mos!

På vårat senaste nordens ark besök pratade Robin med en av de ansvariga där om att få göra minipraktiken där, jag hakade på o frågade jag med höhö. tog låååång tid innan jag fick någon respons på mitt mejl, men tidigare i veckan kom det ett där hon skrev att hon skulle höra av sig innan veckan var slut och idag kom mejlet! helt säker på att jag inte skulle få vara där och behöva leta annat öppnade jag mejlet. och tänka sig att jag visst får vara där!

WOOHOOOOO!

Ska bli sjukt kul o bra med iaf en liiiiiiiten fot in på stället!
Blir väl till o ringa söta birgit på lilla pensionatet o se om man kan få bo där billigt igen!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205475550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback