bokat o klart!

igårkväll fixade jag o pappsen med min usaresa i sommar. blev en hel del krångel med att hitta en resa som inte var svindyr eller hade en miljon stopp på vägen. jag hade nästan gett upp och börjat förlika mig med tanken på att inte vara borta mer än en månad men ändå betala en jävla massa pengar o åka med klm när jag hittade en resa med ett bolag som verkade helt ok, men så kändes det inte som att tiderna stämde så pappa gick in på flygbolagets sida o kollade o mycket riktigt var det ett såntdär hemligt stopp på vägen... men vi kom då på idén att kika direkt på flygbolagets sida och vips! värsta perfekta resan för värsta perfekta priset och vi kunde betala med dollars vilket var perfa för pappsen! hurra!

lyckades även tajma så att jag kommer samma dag som marie, bara typ 1½ timme tidigare, men mjukbror slipper åka till LAX två gånger iaf! :P sen när jag ska hem måste jag vara på flygplatsen vid 5tiden på morgon vilket suger pung, men man slipper iaf rusningstrafik. :P

åker 15e juli och åker 19e augusti. SÅ JÄVLA GÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ska bli så sjukt kul och jag längtar som fan! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu när jag vet vilket datum du åker till amerikat så vill jag preliminär boka dig ca en vecka innan du åker så att du kan få vara hästchaufför :D

2008-05-19 @ 21:36:37
Postat av: Marie

Jaaaa vad kul det kommer bli att du kommer :D
Värsta tajmingen oxå ju..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback