ett litet smakprov

jag är sjukt trött o ska gå o lägga mig, men kände att jag ville ge er ett litet smakprov att njuta av tills jag orkar skriva ordentligt. praktiken var iaf helt jävla suverän! fick vara på rovdjur och vara med om flera helt fantastiskt roliga saker! hade jag inte vart så trött hade jag nog nästan mest bara skrattat för mig själv just nu. tyvärr tog jag inte så mycket bilder som jag borde ha gjort, men jag tror ju samtidigt att jag lär få tillfälle igen nångång! :)

två bilder får det nog bli... först en av mina nya bästisar, Hidalgo:
image188


och så snöleopardhanen, som jag inte minns vad han heter... men nej jag var inte inne i hägnet, utan lyckades bara få till det med kameran ifrån gången mellan snöleopardshägnen...
image189

Kommentarer
Postat av: Marie

Coolaste praktiken evvaaaa!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback