låt musiken tala till dig

snor från nio, vilket som vanligt är skoj! :D
ska skriva om vettigare saker nån annan gång. :P

sätt din musikspelare på shuffle och få ditt liv klart för dig!

1. Hur mår du idag?
Screw (hehu!)

2. Kommer du komma långt i livet?
Brown-eyed Handsome man (ehhh?)

3. Hur ser dina vänner på dig?
Pleasure Man (hahahaha)

4. Kommer du gifta dig?
Stay with me (jag tar det som ett ja?)

5. Vilken är ditt livs themesong?
Värsting (vet inte om jag håller med faktiskt :P)

6. Vad är ditt livs historia?
The (after) life of the party (woohoooo!)

7. Hur är skolan/jobbet för dig?
The pretender (hahaha det stämmer nog rätt bra ändå :D)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Cowboys (här hade man kunnat låtsas att det faktiskt finns en betydelse bakom det här.. :D)

9. Hur kommer morgondagen att vara?
Plush (låter gött det)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Strange attraction (hahahaha)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Bra, bra (OK!)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Livrädd med stil (vet inte riktigt hur jag ska ta det här? :) )

13. Hur är det med ditt liv?
sweet sweet (vet inte om jag håller med men jag kanske ska börja tro påt?)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
(Happy) jag hatar att det är så (näää! när det blåser på månen ska spelas på min begravning! faktiskt!!!!)

15. Hur ser världen på dig?
Pojken med hålet i handen (hmmm)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
The dope show (weee)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Din skugga (va?)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Close to me (japp, mina hemligheter är nära mig!!!)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Saw something (betyder det ja?)

20. Hur kan du göra dig själv glad?
Let go (vad ska jag släppa?)

21. Kommer du någonsin ha barn?
Du skulle tagit det helt fel (que?)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Bent (är det psykiskt eller fysiskt bent han är?)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Light my way (helt rätt, dom ska ta hand om mig!)

24. Några tips från dig?
Ingen kommer att tro dig (yeah jag är bitter :D)

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
You're beautiful (hihi)

26. Vilken är din danssång?
Personal jesus (ohh yeah! fast nästan lite tråkigt)

Kommentarer
Postat av: Sandra

14. "(Happy) Jag hatar att det är så" - Nu gjorde du mig NR sugen ju! lyssna

2008-06-07 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback