plugg, fulfest, tenta

livet tutar på som vanligt.
sittningen förrförra helgen blev riktigt riktigt lyckad. allt utom efterfesten som var avslagen som fan. :) pubarna har gått bra med mer folk än normalt, vilket alltid är bra! folk är glada och trivs med varann. haha.. förra onsdagen mådde jag dock apa så jag drack inte mycket o tog det lite lugnt. fick dock höra lite saker som gjorde mig både ledsen och sur så torsdagen stannade jag hemma. fick sedan bli lite glad med transformers och prat till halv 2 på natten hos christoffer. som dock inte fattade vad jag pratade om förrän dagen efter. haha.
helgen var rolig med film o kinamat med jossan på fredagen o sen fest på kings head med jossan, lou, fidde, niklas, henke, christoffer o lite annat löst folk. stapplade hem till jossans nya fina lägenhet och sov rätt så gott innan det blev dags för hemåk för att hinna till stallet. hade full bil på väg hem vilket alltid är mysigt. :) fredagen bjöd på en jobbig grej också förresten som jag dock tycker att jag skötte väldigt bra. men nu ångrar jag mig lite ändå. haha.
den här veckan har bestått av PLUGG!!!!! statistikvecka igen men jag har dissat övningarna till förmån för fysiologin vilket behövdes. har nog aldrig druckit så mycket kaffe som jag hällt i mig den här veckan. haha. men det kändes ändå bra. lite panik då o då men inget allt för allvarligt. kändes tom såpass bra igårkväll att jag svirade om till mina fulaste kläder och kunde gå på fulfesten, en av pubens mest uppskattade kvällar! ;) förfest hos robin o malin med glada människor, sen var vi först till puben men vad gör det? folk droppade in rätt fort. jag fick som vanligt äran att dela ut pris till bästa utklädda och OJ vad svårt det var att välja! :D själv tycker jag nog att jag själv borde ha vunnit, eller jag och johan (se bild längre ner). men det var så många bra och jag kan ju inte ge pris till mig själv! ;) var dock nykter under kvällen, bara två öl på förfesten. bakis på tenta är nog ingen bra grej, dessutom började jag 8:30 idag. men jag hade riktigt kul ändå. folk var på bra humör och jag fick kramas som vanligt. :)
så upp i ottan idag och gå på den jävla PBLen som dock var roligare än vanligt. nya statistikfallet var dock superkonstigt så vi la ner det nästan rakt av. :D fick pratat lite med våran vikarierande handledare som gick ut 3an i våras och tyckte att mina planer om att nästla mig in i och ta över en djurpark i USA lät som en alldeles ypperlig idé... *moahahahahha* åkte hem en sväng o pluggade lite till och hann tom sova en stund. upp, äta lunch och så iväg till skolan igen för att skriva tenta. fick lite pepp från våran favvohovis och gick sedan vårat öde till mötes. kändes dock helt ok. vissa frågor som var lite konstiga men jag svarade på alla, vågar dock inte riktigt säga att jag borde klarat den för så sa flera efter första tentan (som jag inte gjorde) utan att klara sig.. men den som lever får se!
hem och softa en stund, diska lite o så iväg till frida för zoolander och criminal minds och nu borde jag ha sovit för en stund sen, men så är det ju nästan jämt! :D

börjar känna att livet börjar lätta lite igen. har varit lite väl mycket med sjukt mycket plugg, möten, fester och saker som ska krångla. min stackars dator som börjar ge sig, hö som jag är superallergisk mot och så det värsta: insåg att jag hade punka på ett av vinterdäcken OCKSÅ!!!!!!!! men åkte o pumpade och det ser ut som att det är luft kvar i.. får se hur det går imorn när vi kör hem.. ska köpa en såndär pyspunkalagning och hoppas på det bästa sen.. blä säger jag bara!!!

lite bilder för att lätta upp stämningen

min kaffemugg, fin och stor


fredrik inför fulfesten


jag o johan på fulfesten (tyvärr ser man inte min fina playboytröja, men det kanske dyker upp fler bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback