rakt in med sprängmedel

jag ska fortfarande skriva om kolmården. bara inte just nu.

var o klippte mig igår hos roger. och ack så skönt det var att sitta hos nån som förstår mig och som jag litar på. :D han är lite rolig bara. "har du några tankar om färgen?" "nja, inte mer än mörkt" "TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" haha. sen tjatade han som vanligt om att jag borde klippa mig kort, men det fick han ge upp! färgen blev skitbra, vi fick lämna idéerna om att göra lite kontraster eftersom färgen som redan var i hade pajjat det, men det blev ändå sjukt bra. han la i två mörkt violetta toner. och iom slingorna som låg i så skiftar det jävligt snyggt. klippte likadant, bara bättre och så med riktig lugg. sen skrattade han gott över hur frisören som klippte mig sist klippt. han fattade inte alls hur man kunde klippa så.. haha.. :D så var det dags att gå och bara av att gå ut genom dörren pajjades luggen- dom stod med högtryckstvätt utanför och väta + platt fin lugg = uppkrullad lugg....

hem till skara igen och sova en sväng inför kvällens pub. förfest hos piparna. många skratt och trevligt som vanligt. så vidare till puben där livet var som vanligt också. hade kul som fan ändå. folk är så fantastiska ibland! :) men sen på två sekunder så gick allt åt helvete. att en låt kan ta fram så mycket skit man trodde man lagt undan för gott. tydligen inte. sen är det nog även dagens huvudbry som gjorde allt värre. men det blev bara så. ja jag vet inte. helt åt helvete var det iaf... försökte släppa det, gick med till olins (var det inte jag som bara i förra veckan sa att jag aldrig skulle gå dit?) gick innan det stängde iaf och då brakade det loss...

jävla skit! helt jävla skit!

så idag vägrar jag göra något annat än ligga i min soffa, se på hills och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill se ditt nya hår!!

2008-10-16 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback