nicotinell

ni vet den där nicotinellreklamen där det är en snubbe som är naturfotograf och ska ta kort på nån gepard eller vad det är in action och så blir han röksugen?

det är den dummaste jävla reklam nånsin tror jag.
för det första, vilken jävla idiot till naturfotograf skulle ens få för sig att röka i det läget? (eller ens röka mitt på savannen när man ska vara osynlig så att djuren inte blir rädda eller så, men framförallt, man har några sekunder på sig att fota geparden in action.. DÅ tar man en cigg såklart...)

fast det som stör mig mest är nästan när han fått sig sitt tuggummi och ska fota den där jävla geparden så tar han många bilder i såndär snabb serie, vad det kan tänkas heta på fotospråk. då trycker han på avtryckaren ett helt gäng gånger, men inte i takt till kameraljuden dom lagt på. för man kan inte klicka så snabbt. och moderna kameror har faktiskt funktionen där man bara håller in avtryckaren så tar den ett gäng snabba bilder. men nejnej. han trycker på avtryckaren flera gånger istället.

gud vad illa allt det här lät när jag försökte förklara det. men ni som har sett reklamen förstår nog vad jag menar. jag stör mig som fan iaf.


fast jenny i min klass bestämde sig för att bli mindre negativ, så jag ska också bli mindre negativ och sluta klaga på saker. så nu måste jag säga åt mig själv att jag är kass.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu stör jag oxå mej mej på den bara för det.. fast jag inte har sett den.. men det låter som en grej som jag skulle kunna hänga upp mej på o störa mej som fan.

Grrr!

2008-09-06 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback