För trött

Jag är för trött för att skriva något, men egentligen så vill jag. Haha.. Både om tävlingen igår och om sittningen på kvällen. Men jag orkar inte, är sååå jävla dödstrött så det finns inte.. Och så är jag sur över att min usbsladd till mobilen ligger i alingsås, visste att jag skulle glömma den! Nu kan jag ju inte visa upp mig o fina Fi!

Tävlingen gick iaf bra, inga placeringar vilket såklart hade vart skoj men jag är ändå riktigt riktigt nöjd! Fia var finare än nånsin på framridningen, och jag lyckades hålla nerverna i styr! Woohoo!

Nu ska jag röja undan alla papper, kollegieblock och böcker som fått för sig att bo i soffan så att jag kan lägga mig ner o glo på TV eller nåt... :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Väntar med spänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback