sommarjobb och problemen kring det

en väldigt dum sak med att vara lite sådär lagom mongo är att man inte kan jobba med vad som helst. eller jag kan inte. borde man kanske egentligen ta itu med men skitsamma. det är inte det jag ska prata om..

iaf så i dagens finanskris är det lagom enkelt att hitta jobb som det är, och om man då dessutom måste vara petig med vad man söker så blir det ännu svårare. jag har visserligen inte sökt dödsmånga jobb, men det känns ju lagom upplyftande när det redan är påsk o man inte har ett endaste litet kanske...

jag har ett ganska bra tackrecord. alla jobb jag varit på intervju för har jag fått! woohoo!
men vad hjälper det om man inte ens får komma på intervju? :P

nu hade jag iaf fått ett SVAR på en ansökan! att dom kollar igenom alla ansökningar, ser över sina behov och sedan hör av sig till de som blir kallade till intervju. hurra....

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback