spencer pratt

det är intressant hur en person man bara sett på TV kan väcka så mycket obehag och så starkt illatyckande inom en.
jag fullkomligen älskar the hills, en härlig bakisdag i skara kollade jag på hela säsong 3.. hehe... :D och ända sedan hela dramat med heidi och spencer började har man undrat hur i hela helvetet hon kan vara kvar hos honom. SER hon inte på programmen liksom?

att man kan slitas mellan hopp o förtvivlan! i vegas liksom, när heidi skulle lämna spencer for good. nejnej. då kommer jävla stephanie o förstör allt. skitans! men i säsong 4 började man få upp hoppet lite igen! heidis syster o mamma lägger sig i och tom heidi själv börjar ifrågasätta om det inte är spencer som är roten till allt ont. men så kommer det där hemska sista avsnittet och man får finna sig i skiten.

jag vart helt överlycklig när säsong 5 drog igång i usa nu. såg pre-avsnittet med lauren och började få upp lite hopp. men så såg jag avsnitt 1 och 2 idag, och gick från WOO FUCKING HOO till att inte vilja se mer alls. han är ju fan inte riktigt sann! inte för att jag tyckte att det egentligen var så illa, flirtandet, men att mucka gräl på det sättet och börja slåss som han gjorde.. det är inte riktigt friskt. och att han ALLTID ska förneka allt han gör! det finns ju förfan på band! varför kan inte heidi bara kika på banden o avgöra själv sen? gudars... avsnitt 2 gav en massvis med hopp. riktigt rejält med hopp! o sen när dom visade vad som komma skulle i säsongen så gladdes man ännu mer. spencer gjorde bort sig än mer, heidi verkade färdig med honom.. men sen kom bomben..


och det värsta är att jag faktiskt BRYR MIG! :D :D :D :D :D


om någon ser ett liv till salu nånstans kan ni väl hojta?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha.. jag har inte sett the Hills nu på ett tag men såg det rätt ofta när jag bodde i Santa Monica..

Tittar Heidi inte på TV eller? Gör Spencer det för att få upp/behålla tittatna o tjäna mer pengar? Eller e han verkligen så dum i huvudet?



Snygg layout på bloggen! Supersnygg!

Postat av: lizan

Jamen ellerhur!!!!!!!!! Man tycker att det borde vara MTVs skyldighet att visa Heidi ALLT som kan få henne att lämna Spencer! ;)



Tack! Är faktiskt rätt nöjd nu såhär i efterhand! :D Har pillat lite mer idag, men det är ju lite kvar fortfarande!

2009-04-14 @ 14:47:24
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback