Var är min käpp?

Igår var det temafest på puben igen, pensionärsfest! :D Vi började med förfest hos Jenny som fyllt år, sen bar det av mot Smedjan där en fin tipspromenad satts upp, jag och Emelie hade dessutom pyntat fint med blommor och kakfat. Var inte så mycket folk där tyvärr, vi hade ju hoppats på mer i och med temat, men men. Vi hade roligt vi som var där och jag har skaffat mig en ny favvodrink! Jag hittade den på sittningen men gjorde om den lite, och den är mummans filibabbans! Tyvärr tappade jag bort min käpp någon gång under kvällen, den borde ligga i smedjan nånstans.. Kanske borde fråga de som jobbade igår om de såg den? Nåja, shit happens!

Sov länge idag o kunde sen pallra mig iväg till skolan för gruppmöte med Jenny, kändes som att vi hade koll på läget tills vi sedan själva började kolla normalfördelningen av våra data- inte det minsta normalfördelat! Så vi får göra något annat test än det vi tänkt, vilket nog inte är några större problem. Nu ikväll hittade jag dock något annat sätt att kolla normalfördelning, TROR JAG, och då såg allt helt plötsligt ganska så normalfördelat ut? Jaja, får se vad vi kommer fram till imorn när vi sitter med det igen...

När vi gick från datasal till smedjan för insparksmöte träffade jag på tuvekillen som tyckte att vi borde sagt till dom att det var fest igår, dom hade missat det hela! Attans! Så till temat om två veckor måste vi komma ihåg att sätta upp lappar i skolan med. Kan ju inte gå miste om tuvegrabbarna liksom! Sen blev det möte om vad vi ska göra på ut- och inspark. Åh vad jag längtar! Ska bli sååå skoj! :D Efter det lyckades jag övertala Emelie att onyttig mat vore en bra grej, vilket även Christoffer tyckte. Så vi vandrade upp till Milan o köpte oss var sin Kebab/Falafeltallrik och traskade hem till piparna där vi såg på Eureka medans vi åt. Sen sov jag några minuter i fotöljen och kunde cykla hem som en ny människa!

Nu tänker jag fortsätta ha lite livspanik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback