artistjakten

Åh jag blir så glad! En vän (eller får jag kalla honom för vän fortfarande fastän vi inte setts på ett par år o typ mest bara sagt hej på facebook nångång sen dess? jag vill räkna honom till mina vänner, inte för det jag ska skriva om, utan för att han är en amazing människa! :D) anmälde sig till mix megapols artistjakten. Ni vet det där där vinnaren får vara med på lady's night eller nåt sånt o släppa en singel. Missade att gå på Göteborgsfinalen på Incontro häromkvällen, men följde med spänning allt på facebook, fick bland annat se att Breitholtz bloggat lite snabbt om att han vart imponerad av Peter (som vännen heter). Han vann dock inte = gick inte vidare. :( Men han behövde inte deppa länge för juryn diggade honom så hårt att han helt enkelt fick ett wildcard! Så från och med måndag ska man kunna rösta på dem, o då måste alla rösta på Peter! :)

http://www.mixmegapol.se/artistjakt-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback