bra julklappar

Julklapparna i år blev himlarns bra måste jag säga!
Det är grymt att vara bortskämd ibland så att man kan få så fina saker. ;)


Höjdarn blev en kamera, hade sagt att jag önskade mig en bra digital systemkamera såvida jag inte kunde ta med mig pappas till Kenya. Men jag fick mig en egen! En Canon Rebel T1i, ett teleobjektiv, kameraväska och lite annat smått o gott till den.




Sen har Affliction/Sinful öppnat en outlet här så när vi var inne där hittade jag luvtröjan jag trånat efter länge, och tänk att den passade dessutom! Såååå snygg! :9 Fast snart kommer man väl tro att jag är sponsrad av dem eller nåt... Hoho...




Mjukis och Marie var grymma och köpte en hel drös med helt fantastiskt fina smycken från metropark. 3 läderarmband, ett halsband och ett par örhängen.






Fick även ett par jättefina tags till bagaget, med en fin bild på mig o Fifi från Partilletävlingen i våras, den där vi placerade oss! :)




Fast mest har denna juldag hittills gått åt till andras julklappar! :D Pappa fick rockband med beatlesskivan- grymt kul!!!!! Sen har en hel del andra wiijulklappar provats. Skojskojskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback