en date med Nikki Sixx

Var iväg o shoppade en sväng med mamma på The Oaks mall idag. Tänkte bara kika igenom lite grejjer och går in på Sephora för att checka av läget i en av världens mest fantastiska affärer! ;)

Står o tittar på något jag inte riktigt minns vad det var o ska sedan gå vidare i affären så jag vänder mig om och fastnar med blicken på en person som står vid disken och ska köpa något. Funderar i några sekunder om det verkligen är den jag tror och när han får börja skriva autografer o ta kort så ja... Ingen tvekan!!!

Nikki Sixx står i Sephora och jag var tvungen att snabbt få upp mobilen, på kameran och få hans uppmärksamhet. Så jag går fram o tar honom på axeln för att få uppmärksamheten och frågar om jag kan få ta ett kort. Hade tänkt att det var bråttom så jag tänkte inte på att jag kunde vara med på kortet, att tala om för mamsen hur mobilkameran funkar hanns liksom inte med. SJÄLVKLART säger han och blir förvånad över att jag inte ska vara med på kortet. :D

Mamma säger något om att jag åkt hela vägen från Europa (för vad? träffa honom randomly på Sephora? Nåja, den något malplacerade kommentaren blev rätt bra...) varpå fan frågade vart i Europa. Sverige svarar jag och får ett glatt, "åhh, vi var nyss där!!! :D" jag säger att jag vet och tackar igen för kortet och han menar på att det var minsann självklart. Hahaha, helt sjukt! :D

Jag har pratat med, rört vid och fotat Nikki Sixx! Som dessutom var riktigt riktigt genuint trevlig. Iaf idag. ;)

Känns nästan lite orättvist för jag är ju inte ens något fan.... :D
Men här kommer bildbeviset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback