smink smink smink

Har precis klickat mig till en gigantorbeställning med smink. Nästan alldeles läskigt stor beställning. Tack o lov är en hel del till Emelie och några ögonskuggor till Marie... Men ändå!!!!! :O

Fast fina grejjer är det! :D

Hade himla svårt med att bestämma mig om vad jag skulle ha... Blev ett par till borstar, de är så härliga så fler måste vara en bra idé! Sen blev det lite rouge, lite concealer lite annat smått o gott och såklart en hel hög med ögonskuggor. Jag kommer behöva en hel låda bara till mina ögonskuggor... :D Men jag älskar ögonskuggor så vafan... Får väl börja visa mig bland folk lite oftare på helgerna så att jag kan använda alla också!

Ett litet smakprov på det jag beställt:

Blev lite kär i den här rougen, får se hur den ser ut på bara



Och 3 av alla ögonskuggorna som beställdes



Synd bara att man måste vänta på att få grejjerna... :P Betalade lite extra för att få extra snabb frakt men ändå! Man blir ju så otålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback