upp o ner ner o upp

Det har verkligen varit en minst sagt spännande vecka i intrigernas Skara. Eller egentligen inte spännande alls såklart. Jag undrar vad jag är för drama queen egentligen som alltid drar till mig andra drama queens? Det som påbörjades en vecka sen eskalerade och jag lackade ur rätt rejält. Men igår blev det 1-0 till mig ändå! :D

Annars är det sjuuuuukt mycket att göra. Etologisk studie, artiklar som ska läsas, hemtenta om en dryg vecka. Den har jag rätt mycket ångest över för övrigt, känns inte som att jag har något som helst grepp om kursen alls. Och då är det då inte lätt att veta vad man ska plugga på inför det hela eller ens veta hur fan man ska hitta rätt info sen när vi fått tentan.. Men det löser sig säkert, det brukar det göra! Sen har vi luciaträningar inför vårat lussetåg, man ska virka, läsa Twilight, dricka alkohol och gärna hinna andas och sova. Puh!

Jag höll på att få världens psykbryt över Kenyaresan, min resfeber tog över och jag ville helst slippa åka. Så kan man ju dock inte tänka för jag MÅSTE ju åka på resan. :D Men så hade vi ytterligare ett litet möte med våran kursledare och efter det känns det hela mest bara fantastiskt! Det ska bli så sjukt kul och jag LÄNGTAR verkligen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback