1½ toarulle nersnorad på 1 dygn

igår på eftermiddagens föreläsning började jag känna mig hängig. var ruskigt trött o somnade till.. och vaknade med ett ryck... då tyckte föreläsaren att det kanske var dags för en bensträckare... :P det dumma med att gå på en liten skola i en liten klass är att föreläsarna ser alla.... :) efter det var det dags för möte med festmästeriet, då insåg jag att retningen i halsen jag känt under eftermiddagen var där för att stanna.. sen började huvudet bli tyngre och näsan täppas. 3 timmar senare satt jag i min soffa dödsförkyld. skoj!

lyckades gå o lägga mig tidigt (dvs ca 23) men fuskade med tylenol PM, dom tar ju några av förkylningssymtomen med. o sova. mmm... sov rätt så gott faktiskt.. förutom att jag vakande några gånger.. en gång av att marsvinen pep. pep sådär så att man tror att dom är döende.. men jag gick ut o kikade till dom o då såg roland så hemskt nöjd ut, så jag somnade om istället. :) sen idag fick jag genomlida en heldag med föreläsningar om försöksdjur. mycket mycket som vi redan vet men ändå en hel del intressant. dock har jag i slutet av varje timme varit helt sömnfärdig. HOPPLÖST! snoret bara rinner, nysarna kommer tätt och huvudet blir tyngre o tyngre... hade dessutom ett lunchmöte bokat med våran handledare till våran hägnprojekt, men han dök inte upp då han var sjuk han med.. har inte orkat göra mycket sen jag kom hem.. pysslat med medlemsregistrering är nog det enda vettiga. kikat på något mer jobb också. men annars är det mest snor o nysningar nu med.

1½ toarulle har jag använt upp nu. o då åkte jag till skolan 9 o var inte hemma förrän 10 i 5.. hur hopplöst är inte det?

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh krya på dej!!

Stackare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback