hur många vänner har du på facebook?

Igårkväll när jag satt hemma i min lilla lägenhet och inte hade lust att sova hade jag såklart facebook uppe. Min tränare i USA hade lagt upp en bild på sig och en vän till henne nyss tillbakakomna från en tur på Dreamy och Jada. Vännen som var med på bilden var en kille och en mycket snygg sådan. Han är delägare i en restaurang i staden hon bor i. En väldigt trevlig restaurang men sjukligt god mat, gott vin och snygga delägare att spana på. ;) Det är typ den enda restaurangen i Moorpark värd att nämna också. ;)

Iaf så hade såklart ett helt gäng tjejer kommenterat bilden, alla typ shit vilken hunk vem är han och varför är han inte hos mig, på ett ungefär. Jag kommenterade istället att jag var mer avundsjuk på honom som fick galoppera i bergen med tränaren, Dreamy och Jada. :D

När jag idag loggade in efter alldeles för många timmars sömn ser jag först att tränaren kommenterat tillbaka att jag hade rätt inställning till det hela. :D Sen såg jag även att grabben som orsakat all uppståndelse addat mig som vän.... Hmmm.... Jag tackade såklart ja (han är alltså sjukt snygg), men kan ändå inte låta bli att undra! Jag har träffat honom en gång, första gången jag var på restaurangen o åt. Det var dock några år sedan så det är inte så att han minns mig och därför addade mig. Så varför gjorde han det? Jag kommenterade ju inte ens honom, utan att jag vill ut o rida i bergen med T och hästarna.

Någon som kan förklara?

Kommentarer
Postat av: Sara

Wiiiie, när åker du över sade du? ;-)

Postat av: ida

verkar som han är sjukt trött på att framställas som sexuellt objekt och blev glad när en tjej kommenterade hans intresse för hästar istället för hans utseende. If you ask me, alltså. Eller så spelade du svårfångad utan att ens veta om det genom att du inte dreglade över honom.

2009-06-07 @ 12:49:30
Postat av: lizan

Han är inte typen som tröttnar på att framställlas som ett sexobjekt.... ;) Så jag väljer att tro att mitt omedvetna spel som svårfångad är det rätta svaret! :D :D :D

2009-06-07 @ 22:32:37
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback