På plats där det händer

Undra hur många som bloggar om Michael Jacksons död idag? Rätt många skulle jag gissa... När jag kom hem från stallet igår slog jag på TVn och där var det breaking news att han låg på sjukhus. Men här o där stod det ju att han var död. Misstänkte även jag att så var fallet men avvaktade med nyhetskanalen. Satt sedan o rapporterade på buke om vad de sa här om det hela. Att se Jermaines uttalanden var faktiskt riktigt sorligt. Jag var aldrig (fast nu, några minuter senare, kom jag på att jag ljög när jag skrev så. Jag var ett HUGE jackofan när jag var liten. Jag fick Bad på band nyår 88-89 och vart ÖVERLYCKLIG, tyckte att det var den mest fantastiska musik någonsin...) något stort Michaelfan men tycker fortfarande att smooth criminal är en av musikhistoriens bästa låtar! ;) Annars tyckte jag mest synd om människan, han kan inte ha mått bra. Men det känns otroligt konstigt att vara på plats här när det händer. Senaste rättegången mot honom var ju i Santa Barbara, det är så himla nära. Och nu är man här när detta händer också, vet inte varför det känns skumt, men det gör det!


Annars är USAlivet fortsatt gött. Blev en god taco bell till lunch igår och sen underbar yomamasushi till middag. Vågade på en riktig sushibit men det är faktiskt inte riktigt för mig... De mesiga rullarna är mer min grej! ;) Vi beställde in 8 bitar california och sen en annan också, och den andra var så sjukt god att jag hade kunnat äta mig till döds på den. ;) Sen körde vi de 100 metrarna till bion och såg Änglar och Demoner. Hade hört att den inte skulle vara så bra, men jag som inte läst boken (har börjat säkert 5 gånger men aldrig haft tid att läsa då) tyckte att den var riktigt bra faktiskt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback