jag har ridit för en world cup ryttare

fast nu ljuger jag igen. jag red aldrig direkt för honom, vi hann aldrig det. men han såg mig rida flera gånger, peppade mig som fan när jag åkte av Jada så att det tjongade till som fan i bäckenet (och ärret på armbågen är kvar), han ville gärna ta med mig ut på uteritt så att jag fick se hur sådana SKULLE gå till, han undrade om jag hade några tips på vart han kunde annonsera i Sverige och var rent allmänt bara en sjukt trevlig människa! utöver det så var han dessutom en sjukt duktig ryttare som blev en förebild på alla sätt o vis!

har läst att det gått bra för honom det senaste tack vare en riktigt fin häst han fått tag i.
men ikväll kom ändå den roligaste nyheten någonsin!

han har fått ett wild card till världscupfinalen i vegas!!!!!!!!
nu ångrar jag ännu mer att jag inte bokade in mig på att åka dit!


en av mina egna bilder, från 2005 då jag gjorde min praktik på hans anläggning, men hos min tränare Tamara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback