Kung Fu i Skara

Jag har en nästan hästledig helg den här helgen. Igår slutade vi inte förrän 16, så det fanns inte en chans att hinna till K i tid för att rida innan hoppningen började och nu i helgen är det hoppkurs för Lennart Lindelöw som Åsa ville vara med på = jag har ingen Fia att rida. Imorn på lektionen får jag ta Corint istället.

I onsdags på puben så fick vi talat om för oss att på fredagen var det dels ett avgörande i en tävling och sen pink slips sista spelning ever! :O (Pink slips är ett coverband med mlpvänner). Jag insåg att jag faktiskt kunde gå på det hela eftersom jag inte behövde åka hem till Alingsås förrän idag! Så igår planerade jag ihop en kort förfest hos mig före med några klasskamrater innan vi cykeltävlade till bowlingen och kom dit alldeles perfekt i tid för slipsarna! På onsdagen lyckades jag av någon anledning komma på den smarta idén att min lilla Kung Futiger från Kung Fu Panda som jag fick i mitt påskkinderägg från Lena, skulle vara Eriks maskot på spelningen och han var självklart med på noterna! Så igår såg jag såklart till att min lilla kung futiger följde med till bowlingen så att han kunde bli placerad på pianot. Och där stod han sedan heeeeela spelningen. Woohoo! Han blev såklart extra glad när Kung Fu Fighting! ;) (dålig humor är bra humor, ok?)

Hade en himla rolig kväll med många skratt. Halvspontana kvällar med vänner är bra kvällar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback