Mitt alldeles egna Narnia

Eller nä, det är ju inte mitt alldeles egna på något sätt. Men ändå! :)
Jag bor ju i utkanten av stan precis vid E20 (fast jag har hus emellan så jag hör inte vägen alls), och där finns en liten gångväg under E20 och på andra sidan börjar idyllen på landet. Jag vet inte vem som kom på det, men någon tyckte att det var som att hamna i Narnia. Jag har säkert beskrivit det här förut, men det finns säkert någon läsare som inte minns eller inte orkade bry sig då. ;) Själva tunneln under vägen är garderoben o sen jävlar kommer man till det förtrollade landet! :D

Var där och gick lite i förrgår, gick traktorvägen mellan fälten ner mot skogsdungen som jag och Emelie provade en gång. HELT underbart var det! På andra sidan skogsdungen kommer hagar och härligheter. Var tvungen att stanna och andas in den underbara doften av vår och lyssna på fåglarna. Tog en liten film som jag ska lägga upp men först tänkte jag bjuda på lite bilder.







liljekonvaljen är på g




på väg tillbaka- tyvärr är bilden så liten att man inte riktigt ser kyrktornen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback