Kent Röd

Då fick jag äntligen tummen ur och beställde mig min deluxe boxvariant av Röd som släpps på fredag. Spännande spännande ska det bli! Jag har ju insett att töntarna ÄR bra! Den delen av låten som är bra är nog det bästa de gjort, resten är sådär. ;) Svarta Linjer som de spelade på Skavlan var ruskigt bra. Så ångesten har lagt sig något, och det är nästan bara härlig förväntan. Mmmmm.... :)




Dessutom skulle min käre mor skicka sminket till mig idag. Skickade ju mitt stooora härliga paket med massor med skoj till USA för att slippa tullen, blir billigare för mamsen att betala frakten hit eftersom jag sparar in på den första frakten och på tullen då. Grymt!!! Det är gött att få saker på posten! :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har önskat boxen av mamma o pappa i julklapp.. så jag får vänta lite till.. ska bli sååå spännande! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback