vad är det för värld?

Haha, jag sa ju att jag skulle sluta kolla på The Hills när Lauren byttes ut mot Kristin. Det har jag inte. :D Jag tittar inte lika slaviskt, men inte långt ifrån. ;) Det är dock inte alls lika bra nu, men man kan ju liksom inte låta bli helt enkelt. Men jisses amalia vilket gäng superidioter det är!

Det bästa var avsnittet från förra veckan, som jag inte såg förrän idag, där Heidi går till psykoterapeuten hon o Spencer gick till för parterapi och på allvar vill att terapeuten ska tycka att det är en bra idé att hon slutar käka sina ppiller o blir gravid utan att Spencer vet något, för då kommer han inse hur mycket han faktiskt vill ha en familj. Minen på terapeuten var visserligen helt jävla priceless, så på så sätt var det ju apbra. :D

När hon sen säger samma sak till Audrina så skrattar hon bara, visserligen lite lätt förskräckt, MEN ÄNDÅ! Lås in fanskapet nånstans och banka in lite vett i skallen på henne för guds skull!!!!!!!!!

Oh my lord, ge henne några fler hjärnceller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback