kaosartat lugn

Jag har HUR MYCKET SOM HELST att göra den här helgen, verkligen MASSOR!!!! Men jag får bara inte tummen ur. Jag har helt sjukt stora mängder plugg men lyckas inte ens börja. Vilket är lite dumt eftersom våran sista betygsgrundande självständiga inlämning ska in på fredag...

Sen har jag även ett hus att städa och tvätt att tvätta- inte lyckats med något av det. Jag borde hinna med det imorn, men jag har morgonfodringen i stallet och kommer sen åka tillbaka till Skara tidigare än normalt. Och känner jag mig själv rätt kommer jag ju inte heller åka hem direkt efter jag är klar i stallet.. Eller så kanske imorn blir första gången jag lyckas? Man kan ju alltid hoppas...

Paniken är riktigt riktigt nära, men så länge jag inte direkt tänker på det går det bra. Känns stabilt! Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback