kentbiljetterna

Jag tog lite längre sovmorgon än tänkt imorse. Inte mycket längre, men lite längre. Loggar sedan in på fejjan och inser att jag glömt att idag var dagen kentbiljetterna släpps! Loggar snabbt in på ticnet och funderar lite snabbt över hur jag ska göra, jag är ju nämligen i Kenya under början av turnén och hinner kanske bara gå på allra sista spelningen i Örebro... Såklart så vill jag ju hemskt gärna se dem i Lisebergshallen för där är de alltid bäst, men samtidigt vet jag inte om jag hinner hem från Kenya i tid. Nåja. Börjar med att försöka få till andra dagen i Lisebergshallen utan framgång tyvärr. Tar då två till Örebro som jag vet att jag gå på, där var det inga problem dock. Tänker sen att äh jag chansar på första dagen till Liseberg och fick mig en ståplats där med. Får väl försöka byta den mot fredagen om det visar sig att jag hinner gå på andra spelningen men inte första, eller sälja den om jag inte kan gå alls.

3 biljetter är i alla fall mina nu, ska man bara hitta en dejt till Örebro, men det löser sig nog! Fast oj vad besviken jag blir om vi inte är hemma från Kenya i tid... Det preliminära är att vi kommer hem på lördagen, så och det känns surt att missa spelningen med 2 dagar. :P Fast klart att Kenya går så sjukt före, men ändå!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback