07:46 hela dagen

Hade en såndär jobbig dag idag, en dag då man börjar klockan 8:15 istället för 9:15. Hemskt!!! Den timmen på morgonen gör JÄTTEMYCKET, iaf för mig som är så långt ifrån en morgonmänniska man kan komma. Dessutom så satt jag o degade för länge igår så jag behövde gå upp extra tidigt idag för att hinna med hårtvätt. Kom upp i tid och kände mig inte alltför dödstrött. Kollade på klockan, 7:46 sa den = gott om tid att göra en macka och mata grisarna med lite gurka. Sätter mig vid datorn och ser att den klockan visar 8:00. PANIK!!! Jag visste ju att jag inte tagit en kvart på mig med att fixa en macka o skära upp lite gurka... Kollar mobilen igen- fortfarande 7:46...

JÄVLA SKITMOBIL!!!!!!!!!

Den gjorde ju så i stallet häromveckan, klockan i stallet stod på 17:10 men min stod på 17:00. Hmmmmmmm... Slutade iaf med att jag kom 5 min sent till skolan, men ingen större skada skedd. Bara surt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min digitalklocka är också knäpp. Plötsligt gick den en halvtimma före. Tänkte att det kanske hade varit strömavbrott och då startar klockan alltid om på 00:00. Ställde om klockan igår kväll men likförbannat gick den en halvtimme före imorse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback