rolig analys!

Efter ett tips på Buke så installerade jag google analytics och idag när jag utforskade det hela lite såg jag något jätteskoj! Det var när jag kikade på sökorden som lett till bloggen som jag skrattade lite. Det var inte många som hittat hit via att söka heller, men ja.

Förstaplatsen var väl inte så spännande: lazertomte, 6 stycken men bara en ny besökare. Men det är nu det roliga kommer!

2. bukefalos veterinär antagen - 1 besökare hittade hit på det
3. grisfest sånger - 1 besökare även här, kanske inte superupphetsande men nästa så...
4. saramara göteborg ungern - 1 besökare. eh va? :D

Jag var ju tvungen att prova själv på den sista, och andra träfen man får upp är hos mig, från april 2007. Skumt kan man tycka! Och lite jobbigt med, för översta inlägget på den sidan är från när Aaraton togs bort. :(

Men jaa, roligt är det att kunna se statistiken! :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Coolt att man kan göra så.. får kanske prova nån gång. Har dock inte så många läsare så jag tror att dom flesta är folk jag känner :D

Postat av: pernilla

hängde inte med på det där...

man kan alltså se hur ens besökare funnits ens blogg?

2009-09-22 @ 14:49:55
Postat av: madde

coolt!!!

2009-09-22 @ 15:16:00
URL: http://boggens.blogg.se/
Postat av: lizan

Pernilla- ja!!!!!!!! Man kan se om de gått direkt till sidan, följt någon länk (tex från andras bloggar, helgon.se eller liknande) och om de googlat fram en så ser man vad de sökt på för att hitta hit och vart inlägget som fick träffen finns på bloggen!



kul som fan! :D

2009-09-22 @ 22:25:00
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback