tentaflykt

Sara började, Jennie följde efter... Och nu när jag tentaflyktar och ser på Hogan Knows Best så kände jag att jag också borde haka på trenden.

ALLMÄNT...
Namn: Lisa

Piercingar: Ja! Några vanliga hål i öronen (hade töjt ett tag också) o så en tragus, conch, industrial, sen naveln, tungan och underläppen. Vill ha min septum också men tror jag är för gammal. :(
Tatueringar: Ja! Kokopelli på benet. Fler ska det bli, men att hitta motiven är svårt!

Längd: 1,75
Skostorlek: 39 oftast, ibland 40
Hårfärg: Brunt just nu...
Tycker andra att du är attraktiv: Beauty is in the eye of the beholder? ;)
Vilket shampoo använder du: Herbal Essences, det från usa är favvon dock, inte det man köper här!

Vilken parfym använder du: Baby Phat's Godess
Vad är du rädd för:
Att inte vara i kontroll, att vara låst och höjder i vissa fall.
Gillar du att tvätta: Det är inte det roligaste jag vet, men inte det tråkigaste heller, helt ok helt enkelt!
Gillar du Berg-och-Dalbana:
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SENASTE...

Film du hyrde: Inte den blekaste... Hyr typ aldrig film...
Film du köpte: Dark Knight tror jag
Låten du lyssnade på: Johnny Cash- God's gonna cut you down
Låten du hade på hjärnan: Lady Gaga- Lovegame

Låten du laddade ner: Ingen aning... Laddar sällan ner utan köper men det var längesen det med! Spotify ftw!!!
Personen du ringde:
Min käre far för att fråga om mina baklyktor som inte slocknade när bilen stängdes av...
TV-program du tittade på: Som jag skrev innan listan: Hogan Knows Best
Personen du tänkte på:
Niklas tror jag, av rent praktiska MSNskäl!

FAVORIT...

Mat: Mexikanskt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Låt: Kent såklart, exakt vilken är svårt. Men det blir nog När det blåser på månen.
Sak att göra:
Vara på en härlig skogstur till häst, alternativt ett riktigt härligt dressyrpass.

Sport: Dressyr om jag ska göra det själv, ska jag titta blir det handboll, hockey och basket.
Dryck: Oboy, Cola och Tequila! :D
Kläder: Jeans o tischa!
Film: American History X och The Last Unicorn
Bil: Realistiskt- volvo C70, dröm- nån gammal veteran av något slag, vad vet jag inte, finns så många coola!

ANTAL...

Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte om något ens...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte ett enda kanske? Vet inte...
Ärr du har på kroppen: Inga större ärr, ett gäng mindre...

SENASTE...
Bok du läste: Harry Potter and the Half Blood Prince
Personen du fick mail av: Hmmm.... Mamma tror jag!
Personen du fick brev av: Ida, inbjudan till hennes 30årsfest! :D (om man ska räkna BREV och inte utskick o räkningar)
Personen du fick sms av: Agneta i min klass
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Ska det vara hela familjen var det väl i julas, eller ja den 23e december.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vart i skolan, handlat mat, slappat hemma, promenerat med Agneta, pluggat, tentaflyktat...
Var det kul:
Skolan var helt ok, promenaden var rolig, resten var sådär....
Hur tidigt stiger du upp: Beror ju på när jag måste gå upp! Helst inte före 9...
Gillar du att slåss: Nja.. Box o sånt är kul, men att slåss på riktigt verkar jobbigt.
Vad ska du göra ikväll: Plugga lite till!
Är du seriös:
Nu? Eller när?
Vad är du allergisk mot: Pollen, ffa gräs, hö, damm, säkert lite pälsdjur också...
Var har du ont: I min fot, orkar inte gå till doktorn...

Använder du hårspray: Ja när jag plattat luggen!
Kan du stå på händer: Hahahaha neeeeeeeeeej! Aldrig kunnat heller!
Favorit serie: Criminal Minds helt klart! Miami och LA Ink gillar jag också, och Monkey World och säkert något mer!

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Det beror ju liksom på...
Gillar du ketchup: Ja, inte så att jag häller i mig det men till sojakorv eller så.
Är du glad nu: Glad o glad, men inte ledsen iaf!
Var du glad igår: Säkert inte hela dagen, men säkert flera stunder under dagen!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: En hel drös faktiskt...
Vad dansar du till: Det som spelas när jag får för mig att dansa såklart.

Stockholm är: Alldeles underbart om man inte får för stor dos eller är ensam.
Göteborg är: Underbarare än Stockholm såklart!

Kan du sjunga: Ibland kan jag det, men jag sjunger hellre än bra!
Mer värt än guld: Allt möjligt, små tillfällen som gör livet värt o leva o sånt.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti fast det blir oftast snabbisar!
Ett land jag helst vill besöka: Belize! Och Kenya men dit ska jag ju! :D

Ska bli skoj: Höstens fortsatta ridning, höstens fortsatta pluggande, Idas fest till helgen och säkert mycket mer!
Ska inte bli skoj: Tentan på fredag och att bestämma sig för ett exjobb...

Sparar till:
Har inga pengar att spara direkt nu.. Men annars sparar jag till livet! ;)
Väntar på: Kärleken? :D
Pålägg som gäller: Gräddost!
Dagens dryck: Oboy


Kommentarer
Postat av: Marie

Intressant :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback