Att komma igång

Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att komma igång!
Jag var ju taggad sist jag uppdaterade här, nyss hemkommen o allt sånt käckt. Sen vet jag inte vad som hände. Det snörpte ihop i mig och jag fick en liten rejäl ångestattack, som inte berodde på exjobbet men jag kunde inte komma på vad som spökade heller... :P Det är jobbigt det, när man inte vet varför det blir så. Mycket enklare när det finns en tydlig orsak så att man kan ta itu med den.

Sen framåt 22tiden gick det över och jag tog tag i lite disk, såg klart på hockeyn och kom sedan igång och skrev lite. Inte mycket, men lite. Och nu känns allt sååå mycket bättre! Jag är tom sugen på att gå upp tidigt imorgon med och hinna med ännu en morgonpromenad i Narnia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback