en dagens tack!

Nåja, världens bästa plugghäst kommer jag aldrig bli! Roligt har jag dock ganska ofta, och snart ska jag ha roligt igen! Pubkväll ikväll även om det nog blir lugnt så får jag iaf träffa klasskamraterna, även några som kom hem från Kenya igår! Woohoo! :)


Men först är det nog dags för en dagens:

Dagens humör: Jag känner mig faktiskt lite sådär sprudlande vårig?
Dagens mående: Lite vårtrötthet (jo visst ok lite motsägelsefullt om man ser till det jag skrev ovan, men ändå) men annars fina fisken.
Dagens borde: Myyyyycket plugg på exjobbet
Dagens frisyr: Tofs fick det bli idag!
Dagens smink: Mineralfoundation från EDM, rouge från EDM och Diorshow mascara.
Dagens klädsel: favvojeansen från Torrid, ett halvsunkigt linne från H&M och en grå hoodie från GAP.
Dagens planer: Att få jättemycket gjort på exjobbet- planerna sprack! ;)
Dagens materiella vill ha: Det jag skrev om igår- en fiiiiiiin miniPC!
Dagens fundering: Hur fasen ska jag få ihop mitt exjobb?
Dagens beroende: chooooklaaaaad- fastän jag inte ätit någon...
Dagens tråkigaste: Att en av klänningarna jag ville ha sålt slut. :(
Dagens längtan: Ett färdigt exjobb! ;)
Dagens superlängtan: USA!!! Mitt USA!!!! Var lite dum och kollade på bilderna från i somras... Saknar allt där!
Dagens tidning: Inte en enda, eller jo, nån av Skaratidningarna tittade jag på... på framsidan...
Dagens låt:
The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel


Nu dags att plocka fram Astrakanen ur kylen och cykla ner till Pip! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback